Info
Kontakt klubben før tilmelding. Klubben kontaktes på Vestegnensrideklub@gmail.com. Det kræves at man rider min. 1 time dressurundervisning om ugen for at deltage på springholdene
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Rideskole - springning | H25
Onsdag 16:30-17:00 Stort ridehus, Stort ridehus
Kort beskrivelse

For tilmelding kræver det at man rider minimum 1 times dressurundervisning om ugen på letøvet eller øvet hold..
Der skal inden timestart afsættes tid til at strigle, sadle op SAMT opvarmning 20-25 minutter.
Bemærk at venteliste på springhold, ikke går efter hvem der er nummer 1, 2 3.

Pladserne på springhold, tildeles med fokus på at rytter og hest skal være det rigtige match, så alt efter hvilken hest der er ledig.

Rideskole - springning | H22
Onsdag 17:00-17:30 Stort ridehus, Stort ridehus

Rideskole - springning | H23
Onsdag 17:30-18:00 Stort ridehus, Stort ridehus
Kort beskrivelse

For tilmelding kræver det at man rider minimum 1 times dressurundervisning om ugen på letøvet eller øvet hold.
Bemærk at venteliste på springhold, ikke går efter hvem der er nummer 1, 2 3.
Pladserne på springhold, tildeles med fokus på at rytter og hest skal være det  rigtige match, så alt efter hvilken hest der er ledig.

Rideskole - springning | H24
Onsdag 18:00-18:30 Stort ridehus, Stort ridehus